Zaterdagmorgen 10 juni vertrokken wij om 8.45 uur om in Bad Bentheim een tussenstop te maken en daar het kasteel te bezoeken, we kregen daar een rondleiding van 3 gidsen.

Om 12.30 uur vertrokken wij naar Bad Rothenfelde waar wij om 15.00 uur een concert gaan verzorgen op de Camping van oud Vaassenaar Johan Bosch, die sinds vorig jaar sponsor is van VFC. Anjo van Vemde vertelde de gasten van het Campotel welke nummers het Vaassens Fanfare Corps  voor hun ging spelen. Speciaal voor Johan hadden wij het nummer Highland Cathedral ingestudeerd, samen met de solist wilde Johan nog even op de foto.

Na het concert kregen wij een rondleiding op de camping, waar wij ook nog van een heerlijk buffet konden genieten, later gingen wij terug om nog te genieten van de afterparty op de camping.

Om 22.00 uur werd er afscheid genomen om weer richting Vaassen te vertrekken, het was een geweldige dag! Kasteel bezoek Bad Bentheim en concert in Bad Bad Rothenfelde.