Lidmaatschap

Wat heeft het Vaassens Fanfare Corps u te bieden:

Goede opleidingsmogelijkheden, een goede sfeer en regelmatig concerten en optredens geven. Daar gaat het Vaassens Fanfare Corps voor. Verder biedt het zowel de gevorderde als de beginnende muzikanten een fijne leerzame hobby, waarbij samenspel, plezier en ontspanning voorop staan.

Opleiding.

Vaassens Fanfare Corps bestaat uit een fanfare, slagwerkgroep, jeugdorkest en een leerlingenorkest. Bij alle groepen kunnen we

extra leden plaatsen. De kosten vallen reuze mee. Vaassens Fanfare kent een jeugd- en senioren contributie en een aantrekkelijke lesgeldregeling voor de muziekschool. Voor deze contributie krijg je een muziekinstrument in bruikleen, bladmuziek, uniform en muzieklessenaar. Tijdens de opleiding zul je wel zelf een studieboek moeten aanschaffen.

Commissies

Naast muzikaal actieve leden kennen we ook nog diverse andere groepen, waarin nog diverse mensen zitting kunnen nemen, zoals:

· De actieve supportersclub, Stichting Vrienden Vaassens Fanfare Corps;

· Concertcommissie;

· Werving- en opleidingscommissie

· Diverse (tijdelijke) commissies.

Interesse?

Kom eens luisteren op een repetitie (woensdagavond in de Wieken of donderdagavond bij HTH Automotive groep  Riesebosweg 6) c.q. concert, of vraag een gesprek aan met één van de leden van de jeugd/slagwerk opleidingscommissie.

Postadres

Westerenkweg 13