Woensdagavond 28 juni gaf het Vaassens Fanfare Corps een zomerconcert bij hoofdsponsor Grand Café De Toren op het marktplein in Vaassen.

Om 19.00 uur was het terras van Grand Cafe De Toren al goed gevuld met enthousiast publiek die het naar het zomerconcert van het Vaassens Fanfare Corps kwamen kijken en luisteren. Het jeugdorkest begon deze avond met een aantal leuke en bekende melodieën, zoals Budapest van George Ezra en een medley van de Disney Film Jungle Book.

Hierna was het de beurt aan het A-orkest en de slagwerkgroep van het VFC. Zij speelden beiden een afwisselend programma met zomerse klanken. Zo wist de slagwerkgroep het publiek te enthousiasmeren met onder andere de nummers Mambo Schmambo en Serendipity. Het A-orkest liet het publiek genieten van diverse nummers zoals een medley van the Cream of Clapton en de bekende band Toto en werd het zomerse gevoel aangewakkerd met Summertime, Valero en Despacito.