Zaterdag 22 april zijn twee jeugdleden van het Vaassens Fanfare Corps geslaagd voor hun praktijk examens. Josanne Schiebaan deed haar A-examen op Alt Saxofoon en behaalde hier 51,8 punten voor. Neriah de Wolf deed haar B-examen op Sopraan Saxofoon en behaalde 45,1 punten.

Voorafgaand aan het praktijkexamen hebben ze hun theorie-examen al succesvol afgerond. Tijdens het praktijkexamen moesten zij verschillende vaardigheden en nummers ten gehore brengen aan de examencommissie, waaronder toonladders, prima vista spelen en een nummer uit het hoofd spelen.

Allebei de leerlingen krijgen les van Edwin Neuteboom en zijn actief bij het jeugdorkest van de vereniging, waar zij met veel plezier spelen. We hopen dat ze dit uiteraard nog een lange tijd zullen blijven doen.

Het Vaassens Fanfare Corps feliciteert Josanne en Neriah met dit mooie resultaat en mogen ze gaan genieten van een zak snoep en een heerlijk ijsje van IJssalon Rozeboom.