Nu de scholen weer zijn begonnen en de zomer na vorige week toch echt op zijn
retour lijkt, wordt het tijd voor serieuze zaken.
Terwijl de kindjes in groep 3 het hele alfabet proberen te leren blijven de vrienden van Vaassens Fanfare zoals ieder jaar weer steken bij de letter C; jawel de C van Chocola. Al in mei werden de chocoladeletters besteld bij onze vaste leverancier Oskar en de voorbereidingen om de actie weer soepel te laten verlopen zijn inmiddels in volle gang.
Veel van onze acties draaien in de winter en wij willen graag uitdragen dat Vaassens Fanfare een mooie club is, dus hebben wij onlangs soft -shelljassen aangeschaft met het logo van onze mooie Fanfare zodat u ons goed kunt herkennen.
We hebben nog enkele jassen over en het is jammer als die in de kast blijven hangen. Als u een gezellige, actieve vriendenclub zoekt en Vaassens Fanfare een warm hart toedraagt bent u van harte welkom. Meer informatie over de vrienden vindt u op de website van het Vaassens Fanfare Corps.
In de week van 9 tot 14 oktober gaan we met zijn allen weer langs de deur met overheerlijke chocoladeletters in de smaken melk en puur. U kunt contant en dit jaar ook met een QR code betalen. De letters kosten € 1,50.
Natuurlijk kunnen de letters tot Sinterklaas bewaard worden, dus kunt u nu alvast voor de hele familie inslaan. Het is wel slim om dit in de voorverkoop via een bestellijst te doen, dan krijgt u van ons de “lettergarantie”
—————————————————
Onderstaand bestelformulier graag inleveren voor 4 oktober bij: Loes Vergers – Dorpsstraat 68a Graag gepast geld in een gesloten envelop doen met daarop uw adresgegevens.
U kunt het ook overmaken op het bankrek.nummer op het bestelformulier.
De letters worden thuis bezorgd.