De tuin in met Vaassens Fanfare Corps.

Nu het officieel nog winter is maar het buiten vooral herfst lijkt wordt de hoop op natuurijs steeds kleiner en het verlangen naar het voorjaar iedere dag een beetje groter. Zeker wanneer de zon doorbreekt, de krokussen in bloei staan en de bomen en struiken al weer volop in de knop staan verheugen we ons weer op zomerse dagen de tijd dat alles weer volop groeit en bloeit. We zijn er aan toe om weer lekker naar buiten te gaan, te struinen door het bos en te rommelen in de tuin.

In die tuin worden we meestal niet meteen  vrolijk. Dode planten, verlepte borders, lege bloempotten en groene aanslag.  Het is tijd om eens flink de handen uit de mouwen te steken.  Voor we  de bloemetjes buiten zetten zullen we toch eerst de grond wat moeten verbeteren want alle regen heeft de voedingsstoffen er de afgelopen maanden wel uitgespoeld.

Als echte Vaassenaar weet u waarschijnlijk inmiddels ook wel dat je de deur niet uit hoeft voor het vervelend sjouwwerk met zakken potgrond. Laat dat maar aan de Vrienden van Vaassens Fanfare over! Traditiegetrouw gaan op zaterdag 2 maart de Vrienden van Vaassens Fanfare Corps van deur tot deur met eerste kwaliteit potgrond. De potgrond zit in zakken van 40 liter, genoeg om enkele potten of een kleine border mee te vullen. Ook kunt u de potgrond gebruiken voor het verpotten van uw kamerplanten die in het voorjaar  wel wat extra’s kunnen gebruiken.

Evenals vorig jaar kosten de zakken 6 euro. Voor 3 zakken betaald u 17 euro en 25 euro heeft u 5 zakken. U kunt bij de verkoper ook betalen met een QR code. Als u zeker wilt zijn dat we uw huisje niet voorbij gaan dan kunt u in de voorverkoop bestellen. Mail uw bestelling naar email: actie.vfc@gmail.com of neem contact op met 06-44203214, betaal het bedrag op rekeningnr.: NL48RABO0364476109 t.n.v. Stichting Vrienden van Vaassens Fanfare Corps voor donderdag 27 februari.

Ook kunt u tot s ’middags een uur de zakken zelf halen  op de parkeerplaats achter de Wieken.

Als uw tuin dan weer vult met vrolijke bloemen gaat het Vaassens Fanfare weer bezig met het instuderen van vrolijke klanken. Die kunt u komen beluisteren op ons voorjaarsconcert op zaterdag 6 april aanstaande.

Laat uw tuin en onze muziekvereniging tot bloei komen , wij vertrouwen weer op uw steun.