Ook bij het Vaassens Fanfare Corps heeft iedereen zin in het voorjaar en als vanouds organiseren wij weer een potgrondactie. Potgrond van eerste kwaliteit in zakken van 40 liter kunnen besteld worden bij leden van het Vaassens Fanfare Corps, door een mail te sturen naar actie.vfc@gmail.com of door te reageren op dit bericht.

Geef aan hoeveel zakken potgrond u wilt bestellen en daarnaast ook uw adres.

De potgrond wordt dan op zaterdag 25 februari thuis bezorgd.

Bij aflevering graag gepast betalen met uw naam en bedrag, pinnen kan niet. Per bank betalen kan ook. Dan graag het bedrag overmaken voor 22 februari op rekeningnr.: NL48RABO0364476109 t.n.v. Stichting Vrienden Vaassens Fanfare.

De zakken kosten € 6,00 per stuk, 3 zakken voor € 17,00 en 5 zakken voor € 25,00.

De opbrengst komt ten goede aan het Vaassens Fanfare Corps dat weer volop actief aan het oefenen is voor een Themaconcert en vele concerten en activiteiten in en om Vaassen.

Wacht niet langer, bestel direct uw potgrond en steun het Vaassens Fanfare Corps!