VLOV, Het Volwassen Leer Orkest Vaassen

VLOV

Het Volwassen Leer Orkest Vaassen

Het VLOV, oftewel het Volwassenen Leer Orkest Vaassen, biedt een unieke kans voor volwassenen die geïnteresseerd zijn in het bespelen van een blaas- of slagwerkinstrument. Gedurende een compacte periode van 10 weken krijg je de gelegenheid om daadwerkelijk met een instrument aan de slag te gaan. Onder begeleiding van een ervaren dirigent deel je deze muzikale reis met andere enthousiaste deelnemers, en word je bijgestaan door ervaren muzikanten van de vereniging. Hierdoor leer je in korte tijd de basisprincipes van het gezamenlijk musiceren.

Geen ervaring is benodigd, want het VLO staat voor het ‘Leer Orkest’. De uitdaging is om samen plezier te beleven en te ontdekken dat het maken van muziek een buitengewoon plezierige bezigheid is.

Het VLO gaat van start op zondag 21 januari 2024 en wordt na 10 muzieklessen afgesloten tijdens ons voorjaarsconcert!. Iedere zondagmorgen om 10.30 uur begint de les, en om 12.00 uur vertrek je met je instrument om thuis te oefenen, wat uiteraard wordt aangemoedigd.

Wil je je aanmelden? Zeker, dat is een geweldig idee! Durf de uitdaging aan te gaan. Dit is een kans om op een plezierige wijze in aanraking te komen met muziek, of om opnieuw de vreugde van muziek maken te ervaren, zoals je dat misschien vroeger deed. Aanmelden kan eenvoudig via info@vaassensfanfarecorps.nl

Samengevat:

• VLOV – Volwassen Leer Orkest Vaassen
    • Start: zondag 21 januari 2024
    • Doel: Heb je vroeger nooit de kans gehad om muziekles te volgen? Misschien heb je in het verleden wel muziek gemaakt, ben je gestopt, maar koester je de wens om het weer op te pakken?
    • Kosten: €10,- per les.
    • Aanmelden: via mailadres info@vaassensfanfarecorps.nl vóór 1 januari 2024, VFC neemt dan contact met je op