Sinds januari dit jaar heeft het jeugdorkest van het Vaassens Fanfare Corps een nieuwe dirigente, Merle Esselink. Merle is in september al gestart met het geven van muzieklessen aan de jeugdleden die zwaar koper instrument bespelen en staat inmiddels al weer een aantal weken voor het jeugdorkest. Merle is een enthousiaste dirigente en docente en zet zich hiernaast ook nog in voor de werving van nieuwe jeugdleden. Momenteel is het jeugdorkest druk aan het repeteren, zodat ze een fantastisch optreden kunnen neerzetten tijdens het jaarlijkse concert van het Vaassens Fanfare Corps op zaterdagavond 1 april. Nieuwsgierig geworden naar het jeugdorkest, zet dan deze datum alvast in uw agenda.

Is uw interesse gewekt voor het bespelen van een muziekinstrument? Neem dan contact op via secretariaatvfc@gmail.com of kom eens luisteren tijdens de repetitie op woensdag- of donderdagavond. Het jeugdorkest repeteert op woensdagavond van 18.15-19.15 uur en het A-orkest vanaf 19.30 uur in Dorpscentrum de Wieken. De slagwerkgroep repeteert op donderdagavond vanaf 19.30 uur bij HTH Tiemessen Autoschade.