VOORZITTERSWISSEL
2 weken geleden tijdens een ingelaste ledenvergadering is Carel Tijssen unaniem gekozen voor een 3e termijn als voorzitter van VFC.
Vanavond was de ceremoniële overdracht van de voorzittershamer van Wilbert van de Schepop, die de laatste 4 jaar voorzitter was, aan Carel Tijssen.
Carel Tijssen was al voorzitter van 2010-2018 en daarvoor 8 jaar penningmeester/secretaris. Met 16 jaar bestuurservaring op zak hebben wij het volste vertrouwen in deze voorzitter voor de komende 4 jaar.
Wilbert van de Schepop was secretaris van 1998-2006 en de laatste 4 jaar voorzitter. Daarnaast ook al jaren erg actief in de Stichting Vrienden van VFC.
Beide heren hebben dus al veel voor de vereniging betekent, waarvoor de leden hen ook erg dankbaar zijn.
Wij danken Wilbert voor de afgelopen jaren en wensen Carel veel succes!
Bestuur en leden Vaassens Fanfare Corps